نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 18:03

ایرادات شورای نگهبان به ساماندهی کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس رفع شد

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت در این کمیسیون خبر داد.

علی‌اکبر بسطامی عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مربوط به طرح ساماندهی کارکنان دولت مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه، داشتن بار مالی برای دولت بود که طبق مصوبه کمیسیون بنا شد تا بار مالی این مصوبه از محل درآمد ایجاد شده از محل حذف شرکت‌ها برای دولت تأمین شود.

عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: همچنین طبق مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا کسانی که تا پایان سال ۱۴۰۱ جذب دولت شده‌اند، براساس این مصوبه ساماندهی شوند و شرکت‌های دولتی پس از این تاریخ در صورت نیاز،۱۰ درصد از نیروهای مورد نیازشان را مطابق با ماده ۳۲ قانون مدیریت خدمات کشوری تأمین کنند.

بسطامی خاطرنشان کرد: این مصوبه در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس، جمع‌بندی و برای بررسی در صحن مجلس به هیأت‌رئیسه پارلمان ارسال شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1366807

مهمترین اخبار ایران و جهان: