نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 19:51

۱۲ طرح ورزشی دزفول آماده کلنگ زنی یا افتتاح در هفته دولت

دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: ۱۲ طرح ورزشی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای کلنگ زنی یا بهره برداری به مناسبت هفته دولت در شهرستان دزفول آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا خردمند ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح‌ها در ادامه افتتاح ۱۴ طرح در چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول خواهند بود.

وی افزود: چهار طرح در دزفول در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند و به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه می‌شوند، ضمن اینکه هشت طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از تلاش اداره ورزش و جوانان و پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس بابت تأمین اعتبار طرح‌ها، عنوان کرد: پیمانکاران این طرح‌ها آماده هستند و امیدواریم طرح‌های مذکور به زودی تکمیل شوند.

خردمند افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد و امیدواریم با جذب اعتبار مورد نیاز شاهد تسریع در اجرا و بهره برداری آنها باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول در این خصوص گفت: کلنگ زنی این طرح‌ها پس از تعریف، تصویب، مناقصه، قرارداد و تملک زمین انجام و عملیات اجرایی آن به صورت اصولی آغاز می‌شود.

خادمعلی تهذیبی افزود: سالن ورزشی ۲ هزار و۵۰۰ نفره دزفول قبلاً بدون تملک زمین و مشخص نبودن پیمانکار، مناقصه و قرارداد با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی غیراصولی شده بود که این موضوع باعث بدبینی مردم نسبت به اقدامات دستگاه‌های اجرایی شد.

وی ادامه داد: اکنون بعد از یکسال تلاش بی‌وقفه، زمین تملک شده و با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال که توسط نماینده مجلس و فرماندار دزفول از وزارت نفت و اعتبارات استانی اخذ شده است، کلنگ زنی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول بیان کرد: چهار طرح ورزشی شامل سه چمن مصنوعی و یک چمن طبیعی نیز بهره برداری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422307

مهمترین اخبار ایران و جهان: