نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 21:44

تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب موجب تحکیم بنیاد خانواده می‌شود

بوشهر- فرماندار دیلم با بیان اینکه دشمن در حال تهاجم فرهنگی برای از بین بردن بنیان خانواده‌ها است، گفت: تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب موجب تحکیم بنیاد خانواده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی سه شنبه شب در چهارمین نشست کارگروه عفاف و حجاب شهرستان دیلم با بیان اینکه عفاف و حجاب برای حفظ عزت و کرامت انسان است، اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف علاوه بر قانونی و عرف بودن آن در جامعه، مورد تاکید دین مبین اسلام و جز اعتقادات و باورهای دینی و قلبی ما است.

فرماندار دیلم گفت: در جامعه امروز مساله عفاف و حجاب تبدیل به دغدغه‌ای برای همگان شده و توجه بیش از پیش به گسترش آن بیش از هر زمانی احساس می‌شود و اشاعه‌ی این فرهنگ در جامعه، نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه و دانشگاه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دیلم افزود: متأسفانه دشمن بیکار ننشسته و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در حال تهاجم فرهنگی و از بین بردن بنیان خانواده‌ها است بنابراین باید به نوجوانان و جوانان در مورد نوع پوشش آموزش کافی داده شود که ناخواسته در دام دشمنان قرار نگیرند.

تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب موجب تحکیم بنیاد خانواده می‌شود

اسدی خاطرنشان کرد: موضوع حجاب از ضرورت‌های جامعه محسوب می‌شود و برای دستیابی به اهداف تربیت دینی و توسعه فرهنگ تعالی بخش حجاب، باید دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مدونی را داشته باشند.

وی بیان داشت: رعایت و ترویج عفاف و حجاب، یکی از دغدغه‌های امروز جامعه اسلامی به شمار می‌رود که سوی مقام معظم رهبری و بسیاری از علما بارها مورد تأکید قرار گرفته است.

اسدی گفت: خوشبختانه وضعیت شهرستان در رعایت عفاف و حجاب وضعیت مطلوبی است اما کار فرهنگی و اموری که در زمینه عفاف و حجاب به ادارات و دستگاه‌های متولی محول شده است هم چنان با قدرت انجام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422451

مهمترین اخبار ایران و جهان: