نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 19:17

ارتقای خدمات در بیمارستان های گناوه پیگیری می شود

گناوه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه و ارتقای خدمات در بیمارستان‌های گناوه با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد یزدان پناه بعد از ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرستان بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح سوختگی گناوه اظهار داشت: با حمایت‌های نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان و نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس شورای اسلامی پیگیر طرح‌های توسعه درمانی شهرستان گناوه هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: بخش‌هایی از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) در دوره رئیس وقت بیمارستان بازسازی و نوسازی شد و طرح توسعه اورژانس و بهسازی بخش‌های اتاق عمل و اطفال نیز در اولویت است که امید داریم به سرانجام برسد.

یزدان پناه با بیان اینکه فرآیند خرید دستگاه سونوگرافی در حال انجام است افزود: رادیولوژی دیجیتال برای هر دو بیمارستان در مرحله عقد قرارداد بوده و همچنین یک دستگاه سی‌تی‌اسکن باکیفیت مناسب برای گناوه در حال پیگیری است و امیدواریم با رایزنی با وزارت بهداشت بتوانیم مجوز ام آر آی را نیز اخذ کنیم

وی ادامه داد: کلینیک دولتی امام خمینی (ره) ازلحاظ موقعیت مکانی در دسترس عموم مردم بوده و نیاز است که حضور متخصصین مختلف جهت رفاه حال مردم، در این مکان پررنگ‌تر شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: بیمارستان سوانح و سوختگی یک مرکز تخصصی بوده که افتخارش مخصوص مردم شریف و نجیب گناوه است که خدمات این مرکز باید تقویت و اعتمادسازی بیشتر شود.

یزدان پناه عنوان داشت: دکتر دریانورد متخصص جراحی عمومی به‌صورت فوق‌العاده در این مرکز کارهای مربوط به پیوند پوست و گرافت را انجام می‌دهد و امیدواریم در آینده بتوانیم در زمینهٔ آموزش رزیدنت‌های جراحی از ظرفیت‌های این مرکز استفاده کنیم.

با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از مدیران ستادی، رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه و جمعی از پرسنل بیمارستان‌های امیرالمؤمنین (ع) و سوانح و سوختگی، مراسم تکریم و معارفه رئیس هر دو بیمارستان در محل بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد که در این آئین دکتر محمدرضا شبانکاره به عنوان سرپرست جدید بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه و مهندس حسن فخرایی به‌عنوان سرپرست جدید بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422251

مهمترین اخبار ایران و جهان: