نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:50

خبرنگاران سربازان جبهه رسانه هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: خبرنگاران سربازان جبهه رسانه هستند که می‌توانند بایستند و علی رغم اینکه تعداد نسبت به نیروهای دشمن اندک است، اما به اذن الله کار به ظاهر محال، قابل انجام و شدنی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی پیش از ظهر امروز امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در طول تاریخ حضور داشته اند و با رسالت سنگینی که زینب وار بردوش داشتند، در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کردند و آن روزها را به خوبی روایت کردند.

وی گفت: رسانه، مصداق آیه شریفه قرآن است که برای بیان حق از هیچ چیزی جز خدا واهمه نداشته باشند، به خصوص که این روزها در جنگ ترکیبی و سختی که قرار گرفته این با پشتیبانی همه جانبه دشمن نقش قابل توجهی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: نقش تخریب گری رسانه های غربی که از راه دور در اغتشاشات اخیر باعث ایجاد حوادث تلخ برای ملت شدند غیر قابل انکار است.

این مقام مسئول گفت: نقش رسانه بر کسی پوشیده نیست و خبرنگاران سربازان جبهه رسانه هستند که می‌توانند بایستند و علی رغم اینکه تعداد نسبت به نیروهای دشمن اندک است، اما به اذن الله کار به ظاهر محال قابل انجام و شدنی است.

وی اضافه کرد: جامعه رسانه ای خراسان شمالی جزو کم شمارترین استان های کشور است اما به لحاظ سلامت در کشور جایگاه قابل توجهی دارد اما نیاز به پشتیبانی جدی تری دارد.

صادقی با اشاره به اینکه خبرنگاران در واقع واسط بین مردم و حاکمیت هستند، افزود:  اصحاب رسانه می دانند که باید در چند جبهه بجنگند، بایستند و اخلاق حرفه ای را رعایت کنند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432707

مهمترین اخبار ایران و جهان: