نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 12:44

توسعه و توانمندسازی محلات کم برخوردار از اولویت فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام است

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان گفت: توسعه و توانمندسازی محلات کم برخوردار از جمله اولویت های این نهاد انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید ساسان احمدی در مراسم متمرکز پروژه های شهرداری گرگان در دهه فجر در دانشگاه پیام نور انجیراب اظهار کرد: مشکلات و موضوعات اقتصادی در کشور با سعه صدر مردم و برنامه ریزی مسئولان و همراهی مردم رفع می شود.

وی تصریح کرد: تحول، توسعه و توانمندسازی محلات کم برخوردار جزو سیاست نظام و دولت سیزدهم بوده و طبق برنامه ریزی های انجام شده تعداد دو هزارو ۲۰ محله محروم و کم برخوردار در کشور شناسایی شده که این محلات در استان گلستان این تعداد ۴۰ محله کم برخوردار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گلستان خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های ما در ستاد اجرایی، توسعه و توانمندسازی محلات کم برخوردار بوده و تلاش داریم برخی محلات کم برخوردار را با مسئولیت و تولیت خود و برخی دیگر را با مشارکت دستگاه های اجرایی توانمند کنیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در گذشته اجرا پروژه ها و فعالیت های فرهنگی اجتماعی مدیران دستگاه های اجرایی بصورت جزیره ای و انفرادی بود که با دستور موکد استاندار این فعالیت ها بصورت گروهی و با مشارکت دستگاه های اجرایی در حال اجرا بوده که تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت و توسعه استان و ارائه خدمات مطلوب به مردم داشته است.

در پایان این مراسم به مناسبت سالگرد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۴ نهال مثمر در جنب فضای ورزشی انجیراب غرس شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1027407

مهمترین اخبار ایران و جهان: