نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 14:43

پست برق شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا بهره‌برداری شد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: پست برق شهرک صنعتی زاهدان کامبوزیا باحضور مقامات کشوری و استانی بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی امروز در مراسم افتتاح  پست برق شهرک صنعتی کامبوزیا اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه فی ما بین ، شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان و شرکت سهامی برق منطقه ای سیستان و بلوچستان مقرر شده بود بار شهرک صنعتی کامبوزیا به صورت اختصاصی به میزان 40 مگا وات از طریق پست 63 ولتی که در کنار پست 230 کیلو ولتی احداث شده بود تامین شود.

وی افزود: برای  این طرح 63.20 کیلو ولتی در مجموع 450 میلیارد ریال هزینه شده است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی هم در این طرح مشارکت داشت.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان یاد آور شد : مدت اجرای این طرح 12 ماه بود.

راشکی تاکید کرد: نحوه پرداخت و مشارکت شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان 170 میلیارد ریال معادل 40 درصد کل هزینه  را ، از محل اعتبارات ملی ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و منابع داخلی شرکت بود.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز 100 میلیارد ریال معادل 20 درصد از محل اعتبارات استان و شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان نیز 180 میلیارد ریال معادل 40 درصد از مبلغ کل این طرح را پرداخت کرده است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1029751

مهمترین اخبار ایران و جهان: