نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 19:13

۵۶ سانحه طبیعی و انسان ساخت سالانه در کشور رخ می دهد

سوادکوه- رئیس سازمان مدیریت بحران مازندران بر توجه به کارهای پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: سالانه ۵۶ مورد سوانح طبیعی و انسان ساخت در کشور رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی عصر چهارشنبه در آئین افتتاح متمرکز ۵۶ پروژه حوزه مدیریت بحران استان مازندران، با اشاره به اینکه بیشتر استان مازندران در شیب ارتفاعات البرز قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای حفظ جان و دارایی مردم باید بودجه‌ای بیش از این پیش بینی شود.

رئیس مدیریت بحران کشور بر لزوم ساحل سازی، برید بندی و هدایت آب‌های سطحی برای جلوگیری از آسیب به مردم تأکید کرد و با اشاره به اهمیت پیشگیری در حفظ جان و مال مردم، افزود: در سال جاری مازندران بیشترین اعتبار در حوزه پیشگیری به استان مازندران اختصاص یافت.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه از ۵۶ مورد سوانح طبیعی و انسان ساخت، همه در کشور ما رخ می‌دهد، بر لزوم اقدام در حوزه پیشگیری اشاره کرد.

در این مراسم، ۱۸ پروژه آب منطقه‌ای از محل ماده ۱۶ و ۱۷ مدیریت بحران با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان، ۳ پروژه در حوزه بنیاد مسکن با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به صورت ویدئو کنفرانسی در شهرهای مختلف استان افتتاح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028251

مهمترین اخبار ایران و جهان: