نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 15:51

تأکید گردان های قدس بر آمادگی مقاومت برای مقابله با رژیم اشغالگر

سخنگوی گردان های قدس تأکید کرد که مقاومت و درگیری‌ها با رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین، رزمندگان مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که پیام مقاومت در حمله راکتی سحرگاه پنج شنبه به شهرک‌های صهیونیست نشین، مؤید آمادگی همیشگی مقاومت و وحدت موضع و اقدام میدانی آن برای مقابله با دشمن و جنایات آن است.

بر اساس این گزارش، ابوحمزه امروز جمعه یا انتشار پیامی در حساب کاربری خود در تلگرام افزود: انشاالله مقاومت و درگیری‌ها یا رژیم اشغالگر ادامه دارد و جنایات دشمن علیه مردم ما، مقاومت را به سوی اقدامات جهادی بیشتر سوق خواهد داد.

ابوحمزه ادامه داد: خداوند شهدای صالح ما را بیامرزد و درود بر عموم مردم فلسطین که در همه عرصه‌ها به میدان آمدند و با مقاومت تجدید عهد کردند و به ندای انقلاب پاسخ دادند و بر حمایت خود از مقاومت تأکید کردند.

گفتنی است که مقاومت فلسطین دیروز پنجشنبه در پاسخ به جنایت رژیم اشغالگر در شهر نابلس که منجر به شهادت ۱۱ فلسطینی از جمله د و فرمانده ارشد گردان نابلس شد، شش فروند راکت به سمت شهر اشغالی عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054251

مهمترین اخبار ایران و جهان: