نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 17:11

لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری در بویین زهرا

قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: دولت در عرصه سیاست خارجی فعالیت‌های ارزشمندی داشته است که شایسته تقدیر و تحسین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران بازوان قدرتمند انقلاب و مصداق ارزشمند ولایت مداری و مردم داری هستند.

وی با بیان اینکه مجلس خبرگان نشانگر جوهره دینی نظام و نماد مردم سالاری دینی و در هم آمیختگی جمهوریت و اسلامیت است، افزود: ذات مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی، عامل ابطال دشمنی‌ها و نقشه‌های شوم بدخواهان است.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: در تحلیل‌ها نباید دیدگاهی ارتجاعی داشت و همانگونه که ضعف‌های موجود در جامعه مطرح می‌شود باید دستاوردهای انقلاب نیز برای همگان تبیین شود.

وی تاکید کرد: شواهد و حقایق میدانی، نشانگر ظهور یک عملیات ادراکی و شناختی از سوی دشمنان است که که در قالب کودتای اقتصادی بروز یافته است.

حجت‌الاسلام رضوانی عنوان کرد: کم کاری مسئولان و شرطی کردن کشور به مذاکرات و وعده‌های غربی‌ها موجب شد تا در دهه گذشته شاهد عقب ماندگی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه دولت در عرصه سیاست خارجی فعالیت‌های ارزشمندی داشته است که شایسته تقدیر و تحسین است، بیان کرد: عدم ثبات بازار موجب آزار مردم شده و مسئولان باید نسبت به کنترل بازار و بهبود وضعیت معیشت مردم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه بویین زهرا در پایان یادآور شد: شورای اسلامی شهر و شهردار نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام سطح شهر و ورودی‌ها، در آستانه سال جدید، اقدام فوری انجام دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1054395

مهمترین اخبار ایران و جهان: