نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 10:01

هیچ گزارشی از مسمومیت دانش آموزان در استان مرکزی نداشته‌ایم

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان از دانشگاه علوم پزشکی و مراجع ذیربط اعم از عوامل امنیتی و انتظامی واصل نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام نظری ضمن تاکید بر اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر مسمومیت دانش آموزان استان مرکزی نداشته‌ایم اظهار داشت: این موضوعات عموماً در برخی از سایت‌ها و رسانه‌هایی مطرح می‌شود که به دنبال فضاسازی و ایجاد تشویش هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: دانشگاه علوم پزشکی و مراجع ذیربط اعم از عوامل امنیتی و انتظامی که در این حوزه مسئولیت دارند تاکنون هیچ گزارشی در این خصوص نداشته‌اند.

نظری تصریح کرد: در استان مرکزی مشکلی نداریم اما با توجه به اینکه در برخی استان‌های همجوار اخیراً مشکلاتی در این رابطه حادث شده بود ضمن استفاده از گزارشات و تجربیات، آمادگی لازم به مجموعه‌های مرتبط و ذیربط داده شده و پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی در خصوص شیوه مقابله احتمالی در صورت بروز هرگونه حادثه صادر شده است.

وی بیان کرد: همه والدین عزیز و مردم استان انتشار هرگونه خبر را فقط از مراجع رسمی بپذیرند چراکه معاندین و منافقین از آن سوی مرزها به دنبال ایجاد تشویش و ذهنیت‌سازی هستند تا از اینگونه اقدامات برای خودشان حربه‌هایی ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تأکید کرد: اگر واقعاً موضوعی باشد که بخواهد برای دانش آموزان و هم استانی‌های عزیز نگرانی ایجاد کند حتماً اطلاع رسانی خواهیم کرد چراکه سلامت دانش آموزان برای ما در اولویت است کما اینکه در خصوص این موضوعات جلسات متعددی نیز تشکیل و به مجموعه‌های مربوطه اعلام شده که آمادگی داشته باشند اما این آمادگی مبنی بر وجود موارد این چنینی در استان مرکزی نیست و امیدواریم این روند با هوشیاری دستگاه‌های مسئول ادامه داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1073407

مهمترین اخبار ایران و جهان: