نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 14:32

حجم تردد خودروهای محدوده استان سمنان به سمت مشهد رو به افزایش است

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه حجم تردد خودروهای محدوده استان سمنان به سمت مشهد رو به افزایش است، گفت: میانگین بالای هزار تردد در این محور ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه با نزدیک شدن به ایام تحویل سال نو شاهد افزایش حجم تردد خودروها در استان سمنان هستیم، ابراز داشت: هم اکنون نیز حجم تردد خودروهای محدوده استان سمنان به سمت مشهد رو به افزایش است.

وی ضمن بیان اینکه از ۲۴ اسفندماه تاکنون میانگین هزار تردد در ساعت به سمت مشهد ثبت شده است، افزود: با آغاز طرح نوروزی و ورود خودروهای غیربومی به استان سمنان اکیپ‌های راهداری در کل محورهای مواصلاتی مستقر شده و خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با بیان اینکه طی بازه مذکور هفت هزار مسافر وسیله نقلیه عمومی را برای سفر انتخاب کردند، ابراز داشت: طبق پیش بینی‌ها این روند رو به افزایش خواهد بود و از این رقم فراتر می‌رود.

منصور کیایی ضمن بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی استان سمنان پذیرای شش هزار مسافر بوده است، تصریح کرد: در باند جنوبی حجم بالای تردد خودروها به چشم می‌خورد که امیدواریم رانندگان رعایت موارد ایمنی را داشته باشند تا کمتر شاهد اتفاقات تلخ برای هموطنان خود باشیم.

وی ضمن بیان اینکه نیروهای راهداری در تمامی محورهای مواصلاتی استان به خصوص بزرگراه امام رضا (ع) حضور دارند، افزود: طی سه روز گذشته شاهد ۷۰۰ سفر برون شهری و بیش از ۶۴۰ سفر درون استانی نیز صورت گرفته که این آمار نیز رو به افزایش است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100295

مهمترین اخبار ایران و جهان: