نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 11:57

شرایط اجرای امر به معروف و نهی از منکر فراهم شود

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید شرایط اجرای آن را فراهم کنیم گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند روش نرم و مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از روش‌های نرم و مؤثر استفاده کرد و همه در این زمینه تابع توصیه‌ها و رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری در این راستا هستیم.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید در دستگاه‌های اجرایی به عنوان الگو مورد توجه قرار بگیرد و آمادگی اجرای دوره‌های آموزشی در این زمینه نیز وجود دارد.

قاسمی فرزاد افزود: از غفلت‌ها در کشور استفاده کرد و با رخنه فرهنگی در صدد تغییر رفتار و هویت فرهنگی اسلامی مردم ایران بود که باید این مساله را به صورت نرم و فرهنگی و به صورت متناسب پاسخ داد.

وی تصریح کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر قصد داشتند از منظر عفاف و حجاب نیز جامعه را دو قطبی کنند و انسجام اجتماعی را در بین آحاد مردم کشور از بین ببرند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه با هرکسی که امیدآفرینی را تبدیل به ایجاد یاس و ناامیدی کند، برخورد کرد، گفت: وقتی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد امنیت و آرامش به جامعه بازگشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100051

مهمترین اخبار ایران و جهان: