نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:13

انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است

نور- نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت با اظهار این که انقلاب اسلامی ایران جهانی شده است، گفت: رهبری و مردم نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله فرزانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهر رویان در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر در کشور، مخاطب هر پیام و سخنرانی باید جوانان باشند چرا که استکبار جهانی از ناآگاهی برخی جوانان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان سو استفاده کرده و آنان را در مقابل انقلاب قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر مطالعه بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری توسط جوانان گفت: این بیانیه، تاریخ معاصر و فلسفه قیام امام را ترسیم می‌کند.

ولی الله فرزانه یکی از فلسفه‌های قیام امام را مبارزه با آمریکا برشمرد و گفت: نقطه شروع مبارزه با آمریکا از دهه ۴۰ بود و در سال ۵۷ دنیا بین دو قدرت شوروی سابق و آمریکای فعلی تقسیم شده بود و با این انقلاب، اسلام به عنوان یک قدرت سوم جلوه‌گر شد که از همانجا تقابل بین اسلام و استکبار آغاز گردید.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب ما امروز جهانی شده و در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر هم به این مهم اشاره و تاکید شده است.

وی در ادامه گفت: پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی حساب شده بود چرا که اسرائیل ستیزی در آمریکا رشد پیدا کرد و مقام معظم رهبری با آن پیام دل جوانان اروپایی را قرص کرده است.

فرزانه خاطرنشان کرد: بر خلاف دوره شاهنشاهی که تحصیل سخت بود، امروز ایران نخبه پروری می‌کند و این جزو افتخارات ماست که نخبه‌های کشور در همه جای دنیا سر بر می‌آورند چرا که می‌توانند پیام رسان انقلاب ما باشند و ما نیز باید در مقابل برای ساماندهی این نخبگان برنامه‌های مدون داشته باشیم.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: ما اگر چشم و گوشمان به دهان و کلام رهبر معظم انقلاب باشد، این انقلاب به سرانجام مطلوب و مهدوی خواهد رسید.

این مسئول در ادامه برهمدل شدن مسئولان با جوانان تاکید کرد و گفت: برخی گروهک‌های منافق به نام مبارزه با آمریکا بعضی دانش آموزان و دانشجویان را مقابل انقلاب قرار دادند و انقلاب اجباراً آنها را از سر راه حذف کرد.

فرزانه تصریح کرد: جوانان نباید در غبار فتنه تصمیم احساسی بگیرند و این تجربه ما و پدران ماست.

وی سه عامل عنایت الهی، رهبری و مردم را دلیل پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: رهبری که در مقابل استکبار جهانی ایستاده آن هم نه فقط برای کشور ایران بلکه برای مستضعفین جهان؛ امروز با رأفت پدرانه خود، عده‌ای را که احساسی گرفتار غبار فتنه شدند را آزاد کرد.

نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطالبه چندین ساله رویانی‌ها مبنی بر " بخش شدن " این شهر گفت: پیگیر این مطالبه بزرگان و مسئولان شهر هستیم تا با طی مسیر درست، بخشداری در این منطقه شکل بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033407

مهمترین اخبار ایران و جهان: