نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 14:34

فجر44| ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن ملی در زرین دشت آغاز شد

فرماندار زرین دشت از شروع عملیات احداث ۱۵۰۰ واحد مسکن در شهرهای حاجی آباد و دبیران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرین دشت ؛ رسول بهمنی با اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن، از مجموع ۱۲ هزار متقاضی ثبت نام شده مسکن ۸۷۰۰ نفر تایید نهایی شده‌اند.  

وی افزود: از این تعداد ۱۴۵۴ نفر در شهر حاجی آباد، ۲۷۶ نفر در شهر دبیران و ۶۴۸ نفر در شهر پیر واریز وجه داشته‌اند.  

فرماندار زرین دشت با بیان اینکه ساخت و ساز در شهرک ۱۰ هکتاری حاجی آباد و ۸ هکتاری شهر پیر توسط متقاضیان شروع شده است گفت یکهزار واحد دیگر در شهر حاجی آباد و ۵۰۰ واحد در شهر دبیران توسط پیمان کاران ساخت احداث میشود.

بهمنی با ذکر این نکته که شهرستان زرین دشت یکی شهرستانهای پیشرو در طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان به شمار میرود، تاکید کرد: هیچگونه کوتاهی و تعلل در خانه دار شدن مردم از سوی متولیان امر پذیرفته نیست.  

رئیس شورای مسکن شهرستان زرین دشت اعلام کرد: در ۳ شهر حاجی آباد، دبیران و شهر پیر ۹ شهرک مسکونی به محدوده شهرها الحاق شده است و از نظر تامین زمین در شهرستان مشکلی نداریم.  

فرماندار زرین دشت ضمن انتقاد از روند کند صدور پروانه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان تاکید کرد: شهرداری ها در اسرع وقت نسبت به تسریع در صدور پروانه های ساختمانی و دستگاههای خدمات رسان نسبت به تامین آب و برق پیمان کاران اقدام نمایند.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت شهر حاجی آباد با جمعیتی افزون بر ۸۰ هزار نفر در جنوب شرقی استان فارس قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022595

مهمترین اخبار ایران و جهان: