نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 10:48

ورود موج ناپایدار به کرمانشاه/ پیش‌بینی بارش‌های پراکنده

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا، چهارشنبه موجی ناپایدار از جو منطقه عبور می‌کند که این موج ضمن افزایشی نسبی حداقل دمای شبانه، بارش‌های پراکنده‌ای را به شکل رگبار برف و باران عمدتا برای نیمه شرقی استان به همراه خواهد داشت.

شهناز حق‌پرست، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: هوای استان تا اواسط وقت امروز، قسمتی تا نیمه‌ابری در پاره‌ای از نقاط به‌خصوص در اوایل روز مه‌آلود خواهد بود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز تا اواسط وقت فردا، چهارشنبه موجی ناپایدار از جو منطقه عبور می‌کند که این موج ضمن افزایشی نسبی حداقل دمای شبانه، بارش‌های پراکنده‌ای را به شکل رگبار برف و باران عمدتا برای نیمه شرقی استان به همراه خواهد داشت.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با عبور این موج در روزهای پنجشنبه و جمعه شرایط نسبتا پایداری در سطح استان داریم و طی این دو روز به استثنای کاهش نسبی دمای شبانه و مه صبحگاهی به خصوص در مناطق مرطوب و کوهستانی پدیده خاص دیگری را برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌کنیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1037407

مهمترین اخبار ایران و جهان: