نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 21:29

استقبال تماشاگران کرمانشاهی از جشنواره فجر

کرمانشاه- رئیس حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اکران ۲۰ فیلم در جشنواره فجر امسال از استقبال تماشاگران کرمانشاهی از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین آزادی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه که در پردیس سینما آزادی کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و عوامل فیلم اتاقک گلی برگزار شد، اظهار کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال ۲۰ فیلم در سه سینمای آزادی، بیستون و فرهنگ به نمایش درآمد.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از جشنواره امسال، افزود تحریم جشنواره امسال با حضور پرشور تماشاگران شکست خورد. رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره فجر بزرگترین رویداد هنری کشور است که همانند امروز استقبال تماشاگران را به دنبال داشت.

آزادی با بیان اینکه سینما مورد اقبال مردم است، خاطر نشان کرد: کرمانشاه دارای تعداد صندلی و سالن سینمایی کمتری نسبت به سایر استان‌ها است اما در جشنواره فیلم فجر دارای تماشاچی خوبی بودیم.

وی بیان اینکه ۲۵ درصد سوژه و موضوع فیلم‌های فجر امسال به نوعی با کرمانشاه در ارتباط بود، گفت: این فیلم‌ها شامل شماره ۱۰، غریب، اتاقک گلی، سرهنگ ثریا بود.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگی برخورداری از سالن سینما است، عنوان کرد: هم اکنون سه سالن در کرمانشاه داریم. وی ادامه داد: آمادگی داریم سالن‌های ادارات را که شرایط لازم را دارند برای اکران آماده کنیم و از استاندار کرمانشاه درخواست داریم اعتبارات این حوزه را که در سفر معاون وزیر ارشاد مصوب تسهیل شود.

آزادی بیان کرد: تفاهم نامه با بخش خصوصی برای احیای سینما پیروزی منعقد شده و تقاضا داریم استاندار کرمانشاه فرایند این مسیر را در کمیسیون ماده پنج تسهیل کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036895

مهمترین اخبار ایران و جهان: