نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 11:15

یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مهدی‌شهر توزیع شد

مهدی‌شهر - رئیس کمیته امداد مهدی‌شهر از توزیع یک هزار بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ قلم مواد غذایی مانند برنج و روغن در این بسته‌ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم یوسفیان صبح جمعه در حاشیه برگزاری آئین توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در گفتگو اصحاب رسانه از توزیع یک هزار بسته در مهدی شهر خبر داد و ابراز کرد: توزیع بسته‌ها بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد طی روزهای آتی تا پایان سال جاری، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این یک هزار بسته شامل اقلام غذایی مورد نیاز خانواده ها در آستانه ماه رمضان است، افزود: برنج، روغن، خرما، شیرینی، ماکارونی، سویا و … در زمره اقلامی است که در این بسته ها وجود دارد.

رئیس کمیته امداد مهدی‌شهر با بیان اینکه هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هستند و در طول سال از خدمات این اداره بهره مند می شوند، گفت: همزمان با جشن نیکوکاری و کمک به محرومان و نیازمندان در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان نیز مردم نیک اندیش مهدی شهر توانستند کمک های خوبی را به نیازمندان داشته باشند که امیدواریم تداوم داشته باشد.

به گزارش مهر، توزیع بیش از ۱۷ هزار سبد کالا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان آغاز شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097251

مهمترین اخبار ایران و جهان: