نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 18:27

سپاه با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است

اراک- فرمانده پدافند هوایی حضرت علی اکبر (ع) اراک گفت: سپاه با برخورداری از بصیرت دینی، زمینه اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد صادقیان عصر شنبه در مرکز آموزشی پدافند هوایی حضرت علی اکبر علیه السلام اراک ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) اظهار داشت: میلاد خجسته اسوه ایثار و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده نشان از ادامه مسیر مکتب امام حسین (ع) توسط پاسداران دلاور است که با توکل بر خدا، معنویت، ولایتمداری، تقوا و بصیرت این مسیر را در نهاد مقدس سپاه ادامه می‌دهند.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ ارزشمند است که به برکت انقلاب اسلامی و محصول تفکر حضرت امام خمینی (ره) در کشور جاری شده، گفت: امروز هر فردی که برای استقلال و امنیت کشور تلاش می‌کند یا به مردم در عرصه‌های مختلف خدمت می‌کند، پاسدار است و به برکت وجود نهاد مردمی و انقلابی سپاه، فرهنگ پاسداری در بخش‌های مختلف کشور جاری شده است.

وی تأکید کرد: سپاه پاسداران فرزند خلف انقلاب اسلامی است و سبزپوشان انقلاب اسلامی از روز تأسیس این نهاد انقلابی تا امروز همواره نقش مهم و راهبردی در دفاع از کشور و خدمت به مردم ایفا کرده اند.

سپاه با بصیرت دینی زمینه اقتدار ایران اسلامی را فراهم کرده است

صادقیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی و ابتکار راهبردی در تأسیس سپاه پاسداران، دفاع و پاسداری همه جانبه از انقلاب را تضمین کرد، گفت: امروز ملت ایران و امت‌های اسلامی به وجود نهاد مقدس سپاه افتخار می‌کنند و بارها برایشان ثابت شده که سپاه برخوردار از بصیرت دینی و زمینه اقتدار و مانایی نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

وی، کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های مختلف را حاصل روحیه ایثارگری و جهادی پاسداران و معنویت حاکم در این نهاد انقلابی خواند و افزود: روز پاسدار نماد تجلیل از مردان حماسه سازی است که در مسیر عزتمندی و سربلندی انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056895

مهمترین اخبار ایران و جهان: