نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 01:00

چتر سلامت بر سر ۴۳۷ نفر از اهالی «باش قشلاق»

گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان با عنوان«نذر شفاء» در روستای «باش قشلاق» از توابع بخش گرماب شهرستان خدابنده به ۴۳۷ نفراز اهالی این منطقه به صورت رایگان خدمات پزشکی ارایه دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی ایران با عنوان (نذر شفاء) در روستای باش قشلاق از توابع بخش گرماب شهرستان خدابنده به مدت دو روز خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، خدمات پرستاری، مشاوره مامایی و فرزند آوری، توزیع دارو و... به ارایه خدمات به اهالی منطقه پرداختند.

در این اردوی جهادی سلامت، ۴۳۷ نفر از اهالی باش قشلاق و روستاهای همجوار که به مراکز بهداشتی دسترسی کمتری دارند از خدمات این گروه بهره‌مند شدند.

گفتنی است، گروه جهادی چتر سلامت خادمیاران رضوی استان زنجان از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و اعضای این گروه در سطح استان و در مناطق کم برخوردار و در حوزه‌های مختلف به صورت رایگان خدمات رسانی می‌کنند.

ارایه خدمات در سطح استان، کمک به سیل زدگان لرستان در سال ۹۸، ارایه خدمات پزشکی به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف _کربلا از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی چتر سلامت است.

حجت الاسلام موسوی، امام جمعه گرماب، در دیدار اعضای این گروه جهادی، اردوهای جهادی را برکت شهدا و امام شهدا دانست و گفت: امیدوارم این اردوها هر چه بیشتر در مناطق محروم مستمر داشته باشند.

گفتنی است، روستای باش قشلاق از  توابع شهرستان خدابنده در۱۵۰ کیلومتری استان زنجان واقع  شده است.

پایان پیام/73021

منبع: فارس
شناسه خبر: 1045395

مهمترین اخبار ایران و جهان: