نیوز سیتی!
30 بهمن 1401 - 15:38

سیاست های غلط اقتصادی طبقه سیاسی حاکم مسئول وخامت اوضاع است

نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: لبنان این روزها با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کند. ما در معرض توطئه های خارجی قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، علی فیاض نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: لبنان این روزها با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کند. بر کسی پوشیده نیست، انبوه مشکلات انباشته شده بخش اعظم آن به طبقه سیاسی حاکم بر لبنان بر می‌گردد که کشور را با سیاست‌های اقتصادی اشتباه اداره کردند.

وی افزود: در عین حال نباید از نظر دور داشت که کشور ما در معرض توطئه‌های خارجی متوالی قرار دارد و در مسیر تنش و بحران بیشتر حرکت می‌کند.

این نماینده پارلمان لبنان گفت: ما همواره در معرض حمله هستیم و متاسفانه همگرایی میان نیروهای خارجی و برخی گروههای داخلی وجود دارد و هدفشان هدف قرار دادن مقاومت است.

الفیاض اعلام کرد: آنها از هرج و مرج و فروپاشی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود بهره می‌برند. آنها به دنبال تغییر معادله در این کشور هستند. همان معادله‌ای که آزادسازی اراضی را رقم زد و در برابر دشمن صهیونیست بازدارندگی ایجاد کرد و اخیراً هم منابع نفتی لبنان از طمع دشمن صهیونیست مصون نگه داشت.

وی افزود: برخی به دنبال بازگردانیدن ما به دوره‌ای هستند که راهبرد امنیتی و نظامی نداشتیم. مردم ما اجازه این تحرکات را نخواهند داد. مرحله دشواری است و باید آن‌را پشت سر گذاشت. ما با این مشکلات با دیدگاه و عینک حزبی نمی‌نگریم بلکه با دیدگاه ملی و میهن پرستانه نگاه می‌کنیم. منافع کشور اولویت اصلی ما است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1044607

مهمترین اخبار ایران و جهان: