نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 18:07

آسمان اصفهان فردا بارانی می‌شود/ تداوم روند افزایشی دما در استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و نفوذ سامانه بارشی از فردا به استان است.

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و نفوذ سامانه بارشی از فردا به استان است و بر این اساس وضعیت جوی امروز در اکثر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت امروز در سطح استان افزایش ابر و فردا در اکثر مناطق به ویژه نیمه غربی و جنوب استان وزش باد، رگبار باران و در ارتفاعات برف، مه رقیق و احتمال رعدوبرق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با بیان اینکه شدت بارش از ظهر دوشنبه تا اوایل روز سه‌شنبه خواهد بود، بیان کرد: روز چهارشنبه در مناطق غربی و روز پنجشنبه در اکثر مناطق رگبار پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۳ درجه و کمینه فردا صبح ۷ درجه و خوروبیابانک با ۲۸ درجه و بویین میاندشت با منفی ۲ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1088951

مهمترین اخبار ایران و جهان: