نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 19:14

طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت باعث ارتقای امنیت زیستی کشور می‌شود

گناوه- فرماندار گناوه گفت: اجرای این طرح جهادی و بی سابقه با دستور رئیس جمهور باعث ارتقای امنیت زیستی کشور و سلامت جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری بعد از ظهر دوشنبه در آئین کاشت نهال به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در مراتع روستای فخر آوری با تبریک این هفته با اشاره به اینکه فضای سبز و پوشش گیاهی سرمایه‌های کشور هستند، اظهار داشت: پوشش گیاهی و درختان از لحاظ منظر و زیبایی و سرسبزی در هر منطقه بسیار مؤثر هستند و علاوه بر آن در سلامت روحی و جسمی انسان‌ها نیز نقش بسزایی دارند و باعث نشاط و شادابی و امیدواری است.

فرماندار گناوه افزود: درختانی در این ایام کاشته شود که مناسب با اقلیم و مفید برای مردم و منطقه باشد و همه شهروندان باید از فضای سبز و درختان محیط اطراف خود مواظبت کنند و آسیبی به آنها وارد نکنند.

طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت باعث ارتقای امنیت زیستی کشور می‌شود

وی با اشاره به اجرای طرح ملی مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور گفت: اجرای این طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در کشور در مدت چهار سال به مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و مردم نیازمند است.

محمدتقی صفری افزود: اجرای این طرح جهادی و بی سابقه با دستور رئیس جمهور محترم باعث ارتقای امنیت زیستی کشور و سلامت جامعه خواهد شد و ما نیز اجرای این طرح مهم را در شهرستان آغاز می‌کنیم.

طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت باعث ارتقای امنیت زیستی کشور می‌شود

در آئین نخستین روز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور مسئولان، دانش آموزان و همیاران طبیعت و اهالی منطقه کاشت ۵۰۰ اصله نهال «کنار» در مراتع روستای فخرآوری شهرستان گناوه آغاز شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077507

مهمترین اخبار ایران و جهان: