نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 18:12

خواسته مردم اصفهان رعایت حقوق و قوانین در حوضه آبریز زاینده‌رود است

استاندار اصفهان گفت: خواسته مردم اصفهان رعایت حقوق و قوانین در حوضه زاینده‌رود است و این موضوع تکلیفی است که بر دوش دادستان کشور است تا فرای از استان و منطقه، خیر و صلاح مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: برخی چالش‌های اصلی داریم و در این راستا برای به سرانجام رسیدن این موارد باید برخی پشتیبانی‌ها در سطح سران قوا اتفاق بیفتد تا این امور سکته نکند.

وی افزود: برخی چالش‌های اصلی داریم و در این راستا برای به سرانجام رسیدن این موارد باید برخی پشتیبانی‌ها در سطح سران قوا اتفاق بیفتد تا این امور سکته نکند. 

استاندار اصفهان تأکید کرد: امکان قانونی برای وزارت صمت ایجاد انجام شود تا مسائل بخش مرکزی را رفع کند؛ در حوزه فرونشست دیر شده و اتفاقات باید زودتر رقم بخورد و در این راستا فصلی به‌نام فرونشست برای مسؤولان باز شودـ 

وی تأکید کرد: در حوزه فرونشست دیر شده و اتفاقات باید زودتر رقم بخورد و در این راستا فصلی به‌نام فرونشست برای مسؤولان باز شود.

مرتضوی با بیان اینکه آلودگی هوا از دیگر معضلات استان است، تصریح کرد: در حوزه کسری و توزیع اعتبارات با برخی مشکلات مواجه هستیم، ظرفیت جدیدی که در حوزه مولدسازی پیش آمده اگر با نگاه مناسب در خصوص تمرکززدایی اتفاق بیفتد، فصلی جدید در به راه افتادن پروژه‌های بر زمین مانده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: در خصوص نظارت و ارزیابی مدیران مراعات صورت بگیرد زیرا برخی اوقات نظارت‌ها به دخالت منجر می‌شود و به اصل تصمیم‌گیری باز می‌گردد و باید دستگاه قضا کاری کند تا شجاعت از دست مدیران گرفته نشود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود سازمان بازرسی پشتیبانی از سرمایه‌گذاری داشته باشد تا افراد با آسودگی وارد این حوزه شوند.

مرتضوی مطرح کرد: خواسته مردم اصفهان رعایت حقوق و قوانین در حوضه زاینده‌رود است و این موضوع تکلیفی است که بر دوش دادستان کشور است تا فرای از استان و منطقه، خیر و صلاح مردم رقم بخورد.

پایان پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1077407

مهمترین اخبار ایران و جهان: