نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:29

اردوی راهیان نور پیشرفت دانش آموزان در بندرعباس برگزار شد

بندرعباس - رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: اردوی راهیان نور پیشرفت برای دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کشور در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجتبی باستان گفت: ۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد از هفت استان خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری در این اردو از پالایشگاه میعانات گازی نفت ستاره خلیج فارس و منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس بازدید کردند.

سردار باستان افزود: دانش‌آموزان سمپاد در جریان این بازدید، با دستاوردهای کشور در حوزه صنعت نفت به‌رغم تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی به‌طور مستقیم آشنا شدند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان همچنین ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پالایشگاه، سئوالات خود را از مسئولان پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس پرسیدند و مسئولان پالایشگاه نیز ضمن پاسخ‌گویی به سئوالات دانش‌آموزان، پیرامون توفیقات و پیشرفت‌های کشور در این حوزه توضیحاتی ارائه دادند.

سردار باستان با اشاره به اینکه دراین بازدید، جوان‌گرایی یکی از علل اصلی توفیق کشور در حوزه صنعت نفت در سال‌های اخیر عنوان شد، خاطرنشان کرد: این پنجمین دوره از اعزام دانش آموزان سمپادی به استان هرمزگان بوده که در مجموع هزار و ۲۰۰ دانش آموز در این اردوها حضور یافتند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در پایان اظهار کرد: در اردوهای راهیان پیشرفت نورانی در دو استان خوزستان و هرمزگان، ۲۰۰۰ دانش آموز شرکت کرده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084595

مهمترین اخبار ایران و جهان: