نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 13:50

ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی است

اراک-استاندار مرکزی گفت:ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه صبح جمعه در بازدید از موقعیت حضرت روح الله (ره) اظهار داشت: امروز در موقعیت حضرت روح الله (ره) که توسط جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس برای یادآوری و بازخوانی حماسه‌های دوران غرور آفرین دفاع مقدس ایجاد شده حضور پیدا کردیم.

استاندار مرکزی افزود: موقعیت حضرت روح الله (ره) که از مجموع فعالیت‌های ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام بر می‌دارد.

ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی است

وی ادامه داد: بخشی از آثار مهم شهدا و رزمندگان در این مجموعه جمع آوری شده و با ابتکار و خلاقیت ویژه ای به نمایش گذاشته شده و برای نسل جوان و نوجوان بسیار تماشایی و دیدنی است و نسل جدید می‌تواند با بازدید از این مجموعه با بخشی از حماسه‌های شهدا و رزمندگان آشنا شوند.

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت‌های کنگره شهدای استان مرکزی است، گفت: برخی از فعالیت‌های زیرساختی از جمله جمع آوری اسناد نقش استان در دفاع مقدس فوق العاده است و زحمات قابل تقدیری در این خصوص انجام شده است.

ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی است

وی بیان کرد: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تعداد زیادی از فعالین دفاع مقدس در این مجموعه گرد هم می آیند و فعالیت‌های اثرگذار و مطلوبی انجام می‌دهند که قابل تقدیر است و بخشی از تاریخ جنگ تحمیلی در اینجا به ثبت رسیده و خروجی‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم و جا دارد از زحمات و حمایت‌های سپاه حضرت روح الله در ایجاد شدن این مجموعه ارزشمند گام برداشتند کمال قدردانی را داشته باشیم.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: فرهنگ دفاع مقدس از عناصر مهم هویتی محسوب می‌شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ضرورت‌های مهم امروز جامعه و نسل جدید جامعه است.

ماندگاری مهمترین شاخصه فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی است

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084451

مهمترین اخبار ایران و جهان: