نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 16:34

توجه جدی مدیران اردبیل به صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری ضروری است/ اهمیت ترسیم افق مشخص با نگاه اقتصادی برای همه حوزه‌های تولید

استاندار اردبیل با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تلاش مضاعف برای رشد اقتصادی و رفع موانع بخش خصوصی، گفت: در راستای رفع موانع سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی، لازم است مدیران استان اردبیل به موضوع صدور مجوزها توجه جدی داشته باشند‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری اخیرا بر تلاش مضاعف برای رشد اقتصادی و رفع موانع بخش خصوصی تأکید داشتند و با توجه به این‌که رشد اقتصادی با تولید محقق می‌شود، باید همه در این مسیر حرکت کرده و مدیران استان اردبیل به موضوع صدور مجوزها توجه جدی داشته باشند‌.

وی افزود: تلاش برای جلوگیری از طولانی شدن روند صدور مجوزها و کاهش پروسه استعلامات در مسیر سرمایه‌گذاری مورد تأکید بوده و باید از اقدامات سلیقه‌ای در برخورد با سرمایه‌گذاران و روند سرمایه‌گذاری‌ها پرهیز شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: آن دسته از دستگاه‌هایی که تأمین‌کننده نیازهای سرمایه‌گذاری هستند، لازم است پیش از آغاز فصل کاری، مقدمات را فراهم آورند تا از ابتدای سال روند اجرا آغاز و تأخیری در این خصوص پیش نیاید.

لزوم اطلاع‌رسانی مصوبه عفو برخی بدهکاران بانکی و اجرای اقاله/ ترسیم افق مشخص با نگاه اقتصادی برای همه حوزه‌های تولید دارای اهمیت است

عاملی تصریح کرد: با توجه به ابلاغ مصوبه عفو برخی بدهکاران بانکی و اجرای اقاله، اجرایی شدن این مصوبه موجب کاهش بخشی از پرونده‌های بانکی و رفع مشکلات برخی تولیدکنندگان می‌شود که لازم است این موضوع به تولیدکنندگان واجد شرایط اطلاع‌رسانی شود.

وی ادامه داد: توجه جدی به ترسیم افق و مسیر مشخص با نگاه اقتصادی برای تمامی حوزه‌های تولید استان اردبیل از جمله دامداری و کشاورزی از سوی کارشناسان و متخصصان مرتبط ضروری و دارای اهمیت است.

استاندار اردبیل گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای از جمله اقدامات اقتصادی حوزه کشاورزی بوده و در این راستا اجرای ۵۰۰ هکتار گلخانه را در برنامه داریم که زیرساخت‌های لازم برای این هدف‌گذاری از جمله تأمین گاز انجام و در یک‌سال گذشته ۶۶میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040707

مهمترین اخبار ایران و جهان: