نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 17:52

برگزاری کلیشه ای اجلاس نماز اثر زیادی در ترویج آن نخواهد داشت

قزوین- استاندار قزوین گفت: برای ترویج نماز در فضای امروزی باید از ابزارهای نوین توسط افراد خبره استفاده کرد و از پرداختن به موضوعات کلیشه‌ای به جد پرهیز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر چهارشنبه در هفتمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: اخلاص برای تبیین، ترویج و تبلیغ یک موضوع به ویژه نماز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر نسبت به نماز باور داشته باشیم که راهگشاست و بازدارنده منکرات است و این باور را در زندگی خود هم ساری و جاری کرده باشیم به طور قطع بر مخاطب هم تأثیرگذار خواهیم بود.

وی افزود: برای ترویج نماز در فضای امروزی باید از ابزارهای نوین توسط افرادی که به این موضوع تسلط دارند و از ابتکار و خلاقیت استفاده می‌کنند، بکارگیری کرد و از پرداختن به موضوعات کلیشه‌ای به جد پرهیز کرد.

اعلایی گفت: در هر موضوعی که از کلیشه عبور و به سمت خلاقیت حرکت کرده‌ایم، در آنجا توفیقات متعددی را کسب کرده‌ایم و اگر از ابتکار و خلاقیت، تدبیر و اخلاص دور بوده‌ایم در انجام امور با مشکل روبرو شده‌ایم.

استاندار قزوین اضافه کرد: در برگزاری اجلاس‌های این چنینی تمامی این موضوعات باید لحاظ شود و آینده به طور قطع باید متفاوت‌تر از حالت فعلی و گذشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: برای سال‌های آینده برای ترویج هرچه بهتر نماز در برگزاری اجلاس نماز باید خرق عادت انجام و از روش‌های جدید و مؤثر استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066751

مهمترین اخبار ایران و جهان: