نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 23:02

حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در۴۶ عملیات دفاع مقدس/ تجلیل از ۳۶۰ جهادگر فعال زنجانی

فرمانده سپاه استان زنجان با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در۴۶ عملیات دوران دفاع مقدس حضور داشتند، گفت: مردم ولایی و انقلابی زنجان در فتنه‌ها همواره پشتیبان رهبری و انقلاب بوده و در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه استان زنجان در آیین اختتامیه جشنواره جهادگران که با حضور سردار ضیاء‌الدین حزنی، دبیر قرارگاه مرکز جهادسازندگی و محرومیت زدایی و جمعی از جهادگران زنجانی در سالن نور برگزار شد، با بیان اینکه رزمندگان زنجانی در۴۶ عملیات دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به دفاع از نظام و انقلاب پرداختند، اظهار کرد: در فتنه اخیر نیز مردم زنجان با تمام هشیاری صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده و با حضور در صحنه وفاداری خود را به ولایت فقیه، نظام و انقلاب نشان دادند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه استان در قرارگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی ۶۲۹ صندوق قرض الحسنه و ارائه تسهیلات به ارزش ۲۵ هزار و ۶۳۰ ریال، راه‌اندازی ۴۸ تعاونی اشتغالزایی و برگزاری بیش از ۴۰ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سال جاری و نیز تجهیز ۵ کارگاه خیاطی از محل قرارگاه محرومیت زدایی نمونه‌ای از جمله این اقدامات است.
وی ادامه داد: واکسیناسیون ۳۷ هزار راس دام، امضای تفاهم‌نامه همکاری با ۲۵ نهاد و ارگان مرتبط در راستای محرومیت زدایی، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر، اجرای طرح بسیج آبرسانی برای ۵۷ روستای استان با پیشرفت ۸۰ درصد، افتتاح ۳۵ پروژه از دیگر برنامه‌های اجرا شده به همت سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال جاری است.
سردار کرمی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای اجرای ۹۹ پروژه عام المنفعه از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت‌زدایی که تاکنون ۷۶ پروژه انجام شده است، افزود: همچنین مرمت و بهسازی ۱۴۶ باب مسکن محرومان، اجرای مسکن محرومین به تعداد ۱۶۰ واحد، کمک به آزادسازی ۱۸۷ زندانی جرایم غیر عمد و از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط سپاه استان است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبری و ابراز رضایت از برنامه‌های بسیج افزود: امیدواریم با حمایت‌های مسوولین و فعالیت‌های جهادی بسیجیان گامی هر چند کوچک در راستای محرومیت زدایی برداریم.
گفتنی است، در پایان این مراسم از ۳۶۰ جهادگر  فعال در سطح استان تجلیل شد.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087395

مهمترین اخبار ایران و جهان: