نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 22:08

جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های سازمان تبلیغات است

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: برنامه‌های سازمان تبلیغات را با نگاه اولویت‌های روز جامعه تنظیم کرده‌ایم و جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های امسال و سال آینده ما است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیر، اظهار داشت: در یکسال گذشته بسترهای جدید در حوزه تبلیغ تحت عنوان تبلیغ نوین را پیگیری و از ظرفیت منبر هنر و رسانه غافل نشدیم و توجه ویژه ای به تمام ظرفیت‌های مغفول جامعه داشته‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به راه اندازی نهضت پیشرفت بانوان در شهرستان دیر، افزود: تمام ظرفیت‌هایی که نیاز است برای نقش آفرینی در اختیار اقشار مختلف به ویژه بانوان قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه‌های سازمان تبلیغات را با نظام اولویتی روز جامعه تنظیم کرده‌ایم و جهاد تبیین سرلوحه فعالیت‌های امسال و سال آینده ما است.

قادری گفت: با فعالیت و مجاهدت فعالان فرهنگی گام‌های نهایی نظام مسائل ۱۴۰۲ استان در حال سپری شدن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان دیر به عنوان بال فرهنگی در تقویت قرارگاه فرهنگی در کنار امام جمعه باشد.

وی بیان کرد: ما با شعار نهضت اسلامی باید تمامی جبهه‌های فعال فرهنگی را کنار یکدیگر جمع کنیم و حول نظام اولویتی ولی جامعه بتوانیم با تولید و تشکیل زمینه‌های تمدن اسلامی و تجلی آن برای ظهور حضرت حجت زمینه سازی کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087251

مهمترین اخبار ایران و جهان: