نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 09:00

مسئولان نباید منتظر حضور مراجعین بنشینند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسولان نباید منتظر حضور مراجعین بنشیند، بلکه با حضور در بین مردم پیگیر حل مسائل مشکلات آنها باشند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی  در نشست شورای اداری  شهرستان زابل اظهار داشت: نگاه یکسان به مردم  و توجه ویژه به محرومین در دستور کار مسوولان قرار بگیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تعریف مدیر جهادی بیان داشت: مسئولان خدمتگزاران مردم هستند، بنابراین باید با تمام وجود در جهت رفع مشکلات و مسائل مردم اقدام نمایند.

  استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید  بر تصمیم گیری های به موقع، بیان داشت: مدیران باید اقدامات مناسب و به موقع در جهت رفع مسائل انجام دهند.

وی افزود: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و معتمدین می خواهم با فرماندار جدید هم فکری و هم افزایی داشته باشند.

محمدکرمی با اشاره به دلایل تشکیل قرارگاه غدیر به دستور وزیر کشور بیان داشت: ابهاماتی در زمینه جایگاه این قرارگاه وجود داشت، که برطرف گردید و سردار ربیعی که از سرداران پرتلاش و با همت سپاه هستند، به عنوان جانشین این قرارگاه انتخاب گردید.
 
وی افزود: اقدامات لازم برای جدایی آب مصرفی شهر زاهدان از منطقه سیستان در حال انجام است و اعتبارات خوبی برای حفر چاه های ژرف در نظر گرفته شده است.

این مسؤول با اشاره اقدامات صورت گرفته در راستای دلایل تشکیل قرارگاه غدیر اذعان کرد: اقدامات مناسبی در حوزه منطقه آزاد سیستان، ایجاد پالایشگاه‌ها و پتروشیمی ها و کارخانه کاشی در حال انجام است.

 استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اهمیت گازرسانی به منطقه سیستان تصریح کرد: با هدف سرعت بخشیدن به پروژه گازرسانی به منطقه سیستان تعداد پیمانکاران این پروژه افزایش یافته است.

 کرمی با اشاره به پتانسیل‌ دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و تعاونی های دانش‌بنیان خطاب به فرماندارجدید زابل نسبت به فراهم آوردن زمینه بهره گیری از این پتانسیل‌هاتاکید کرد. 

 وی با اشاره به رفع مشکلات نانوایی‌ها از طریق طراحی سامانه نظارت و کنترل عملکرد اذعان کرد: افزایش سهمیه آرد با توجه به پخت نانوایی‌ها و راه اندازیی سامانه سهمیه آرد به روستاها از اقداماتی بود که در جهت رفع مشکلات نانوایی ها صورت گرفته‌است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1087595

مهمترین اخبار ایران و جهان: