نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:23

ایجاد لاین کندرو دسترسی به نمایشگاه بین المللی قم با 20 میلیارد هزینه

استاندار قم گفت: لاین کندرو از عوارضی به نمایشگاه بین‌المللی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی‌ استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، درباره ایجاد مسیر دوم راه دسترسی به نمایشگاه بین المللی استان قم، گفت: پیگیری‌های بسیاری برای ایجاد راه دسترسی مطمئن از اتوبان قم تهران انجام شده است.

وی افزود: اختیار تصمیم‌گیری برای ساخت این راه با استان نیست و برای حل این مشکل می‌توانیم تمام مشکلات را جمع‌بندی کرده و در جلسه‌ای با وزیر راه مطرح کنیم.

استاندار قم با اشاره به انعقاد قرارداد احداث یک گفت: از این مسیر میتوان برای دسترسی به شهرک عقیق و نمایشگاه دائمی فرش نیز استفاده کرد.

شاهچراغی با اشاره به رضایتمندی بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و مسئولین از برگزاری نمایشگاه بین المللی کفش در قم ، ان را یک رویداد خوب ارزیابی کرد و افزود: باید تلاش کنیم فرایند تولید کفش از صفرتا صد را در استان ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر پیگیری ارائه تسهیلات بانکی برای واحدهای تولید کفش در معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و شورای هماهنگی بانک ها گفت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان را می‌توانیم از طریق مسیرهای قانونی و در  داخل استان رفع کنیم.

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052307

مهمترین اخبار ایران و جهان: