نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 11:08

درخشش ورزشکاران کردستانی در میادین ورزشی/از قهرمانی وزنه‌برداری تا کسب 4 مدال پرس سینه انتخابی تیم ملی

ورزشکاران کردستان در مسابقات وزنه‌برداری، پرس سینه و پینگ‌پنگ قهرمانی کشور موفق به کسب مدال‌های برتر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، «میلاد سوسور»  وزنه‌بردار کردستانی در دومین روز از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و در دسته 89 کیلوگرم این رقابت‌ها که به میزبانی ایلام در حال برگزاری است موفق به کسب مدال طلای حرکت یکضرب و برنز مجموع شد.

سوسوری در حرکت یکضرب با مهار وزنه 150 کیلوگرمی به نشان زرین طلا دست یافت و در حرکت دوضرب نیز با ثبت وزنه 170 کیلوگرم توانست با مجموع 321 کیلوگرم مدال برنز این دسته را به خود اختصاص دهد.

درخشش پینگ‌پنگ‌بازان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جوانان و مسابقات هوپس کشور به ترتیب به میزبانی استان‌های بوشهر و مازندران برگزار شد.

«سامران کریمی» پینگ‌پنگ باز شایسته کردستانی موفق شد در مسابقات قهرمانی جوانان کشور عنوان سوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی رده سنی جوانان با حضور ۲۶ ورزشکار برتر کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد.

همچنین «پاکزاد رحیمیان» دیگر نماینده کردستان در مسابقات قهرمانی هوپس پسران کشور که به میزبانی بابلسر برگزار شد توانست سکوی سوم و مدال برنز را برای استان کردستان به ارمغان آورد.

مسابقات تور ایرانی هوپس پسران کشور یادواره شهید مدافع سلامت دکتر سیدمظفر ربیعی با حضور ۸۵ ورزشکار از سراسر کشور به مدت سه روز برگزار شد.

کسب 4 مدال کردستانی‌ها در رقابت‌های پرس‌سینه انتخابی تیم ملی

رقابت‌های پرسینه بدون لوازم انتخابی تیم ملی با حضور ورزشکاران سراسر کشور در چهار رده سنی و به مدت چهار روز در سالن شش هزار نفری امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد.

تیم پرس سینه استان کردستان توانست با کسب چهار مدال رنگارنگ در این مسابقات خوش بدرخشد.

در این رقابت‌ها «مهیار راه‌هدایت» در وزن 120+ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان با اقتدار مقام اول و نشان طلا را برای استان کردستان به ارمغان آورد و «عثمان مهران» نیز در رده سنی پیشکسوتان وزن 93 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.

همچنین «محسن افشاریان» در وزن 59 کیلوگرم پیشکسوتان صاحب مدال نقره شد و «جلیل مسرو» دیگر ورزشکار پیشکسوت کردستانی مدال برنز را آز آن خود کرد.

تیم پرس سینه استان کردستان با هشت ورزشکار و با سرپرستی «رسول ولی‌پور» در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1065895

مهمترین اخبار ایران و جهان: