نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 12:55

واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان به حضور «مورایس» در تیم ملی فوتبال

مدیرعامل باشگاه سپاهان به خبر مطرح شدن نام «ژوزه مورایس» سرمربی این تیم به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی واکنش نشان داد و تاکید کرد که هماهنگی در این مورد با فدراسیون وجود ندارد!

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم سپاهان که با این تیم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد یکی از گزینه‌های مطرح شده برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز پیش تایید کرد که این فدراسیون روی مربیان خارجی که در لیگ ایران فعالیت می‌کنند برای نشستن روی نیمکت تیم ملی نظر دارد.

این در حالی است که محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و یکی از نزدیکان به مهدی تاج که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست، این مسئله را تکذیب کرد.

ساکت امروز در حاشیه مجمع فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران در واکنش به احتمال حضور مورایس در تیم ملی فوتبال گفت: در مورد فوتبال، سخنگوی فدراسیون صحبت خواهد کرد. باشگاه سپاهان نامه رسمی به فدراسیون داده است که به هیچ وجه با چنین چیزی هماهنگ نیست!

پیش از این مربیان داخلی از جمله امیر قلعه نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار و حمید مطهری که جزو گزینه‌های تیم ملی بودند، از ارائه برنامه به فدراسیون انصراف دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066051

مهمترین اخبار ایران و جهان: