نیوز سیتی!
18 بهمن 1401 - 15:42

۸۸ درصد معتکفین شهرستان برخوار را دانش آموزان تشکیل دادند

اصفهان - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار با اشاره به حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف گفت: ۸۸ درصد معتکفین شهرستان را دانش آموزان تشکیل دادند.

حجت الاسلام ابراهیم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در برخوار با بیان اینکه این آئین از ۱۵ الی ۱۷ بهمن ماه با حضور ۲۸۵۱ نفر در ۲۸ مسجد شهرستان برگزار شد، افزود: از این تعداد ۱۳۴۷ نفر آقا و ۱۵۰۴ نفر خانم هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار برپایی اعتکاف‌های دانش آموزی در سطح شهرستان را از لحاظ کمّی و کیفی مطلوب برشمرد و گفت: در ابتدای امر ۱۲ مسجد برای اعتکاف دانش آموزی اعلام آمادگی کردند ولی با توجه به استقبال گسترده جوانان و نوجوانان، این مساجد به ۱۶ مسجد افزایش یافت و موجب شد ۸۸ درصد معتکفین شهرستان را دانش آموزان تشکیل دهند.

وی افزود: از مجموع ۲۸۵۱ نفر معتکف شهرستان، ۲۵۰۴ نفر دانش آموز بودند که ۱۳۰۴ نفر آنان دانش آموز دختر و ۱۲۰۰ نفر آنان دانش آموز پسر می‌باشند.

حجت الاسلام جعفری از خادمان مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان قدردانی کرد و اظهار داشت: از زحمات همه‌ی ۲۰۰ نفر مسئولان و خادمان بزرگترین محفل معنوی مؤمنین که منجر به عطرآگین شدن فضای شهرستان گردید، کمال تشکر و قدردانی را دارم و ان شاءالله این خدمت مورد رضای حضرت حق و ائمه طاهرین علیهم السلام قرار گرفته و توشه‌ی دنیا و آخرت آنان باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1025107

مهمترین اخبار ایران و جهان: