نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 18:45

دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها است

بوشهر- استاد و پژوهشگر حوزه با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها است گفت: بعد از شناخت و محبت به اهل بیت باید پیرو آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی محمدی خراسانی عصر چهارشنبه در جشن نیمه شعبان در شهر دیر، اظهار داشت: بعد از شناخت و محبت به اهل بیت باید پیرو آنها باشیم.

استاد و پژوهشگر حوزه با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش‌ها است، افزود: عمل به واجبات و پرهیز از گناه و داشتن اخلاق حسنه ما را به امام زمان (عج) نزدیک می‌کند.

وی بیان کرد: این اجتماع بزرگ نشانگر عشق و محبت به ساحت امام زمان (عج) است که باید در کنار آن معرفت و پیروی باشد.

محمدی خراسانی گفت: در تاریخ چهار روز پر برکت وجود دارد که دو روز آن یعنی بعثت پیامبر اسلام (ص) و امامت امیرالمومنین (ع) اتفاق افتاده و دو روز دیگر نیز قطعاً در تاریخ بشر اتفاق می‌افتد و جای شک و تردید نیست.

وی عنوان کرد: یکی از این روزها ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و دیگری روز رجعت و حیات مجدد است.

استاد حوزه با بیان اینکه پیاده کردن تمام جوانب توحید در جهان در رأس برنامه‌های حضرت مهدی (عج) است، خاطرنشان کرد: زیر سایه توحید تمام مشکلات مردم به ویژه جوانان که امروز گرفتار آن هستند از مسکن و اشتغال و … حل می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیا بر اساس هوش و هوس اداره می‌شود، افزود: امروز در دنیای بشریت عقل حاکم نیست بلکه هوش حاکم است و هر کس هوش بهتری دارد دیگران را استعمار و استثمار می‌کند.

محمدی خراسانی گفت: امام زمان (عج) توحید را با تمام مراتب و درجات آن پیاده می‌کند و پیرایه‌های شرک را از توحید می زداید.

وی ابراز کرد: امروز دنیای بشریت در اضطراب و نگرانی است و امام عصر (عج) که می‌آید امنیت و آرامش را در همه ابعادش به معنای واقعی به جهانیان ارائه می‌کند.

استاد حوزه با اشاره به روز رجعت، تصریح کرد: بعد از استقرار حکومت مهدوی همه خوبان و ائمه و پیامبران به دنیا بازمی گردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1081595

مهمترین اخبار ایران و جهان: