نیوز سیتی!
17 اسفند 1401 - 11:31

عضویت 14 هزار نفر در کانون مساجد زنجان/ استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد اعضای کانون‌های مساجد ثبت نام شده در سایت بچه‌های مسجد14 هزار و 35 نفر است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: 383 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان وجود دارد که در سایت بچه‌های مسجد 14 هزار و 35 نفر عضویت دارند. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد برای اجرای کارهای ماندگارافزود: باید از تمام ظرفیت کانون‌های مساجد برای ماندگاری کارهای فرهنگی و هنری استفاده کرد. 
وی با اشاره به اینکه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون مساجد است، اذعان داشت: کانون‌های مساجد در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، تعلیم و تربیت، اجتماعی، جهادی و رسانه‌ای در مساجد فعالیت دارد.  
حسنی با اشاره به کارکردهای کانون‌های مساجد از زمان تاسیس تاکنون افزود: تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های فرهنگی و هنری بالاخص در توانمندسازی گروه‌های سرود و تئاتر، برگزاری دوره آموزشی زوج‌های جوان و مدیریت فرهنگی مسجد از برنامه‌های شاخص این مراکز در استان زنجان بوده است. 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام امروز در جنگ ترکیبی قرار گرفته است، ادامه داد: دشمن با تمام توان برای ضربه‌زدن به این انقلاب تلاش می‌کند ولی نباید وعده خداوند را در یاری رساند به جبهه حق فراموش کرد و خدواند این انقلاب را به خاطر اخلاص نیروهای انقلابی و در صحنه حفظ کرده است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه از اختصاص 10 درصد ارزش افزوده دهیاری‌ها برای برنامه‌های فرهنگی خبر داد و افزود: کانون‌های مساجد می‌توانند ضمن مطالبه‌گری این میزان اعتبار آن را در حوزه فعالیت‌های فرهنگی مساجد هزینه کند. 
 پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1080895

مهمترین اخبار ایران و جهان: