نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 20:01

طرح نظارت برجایگاه های سوخت منطقه زاهدان در ایام نوروز ادامه دارد

زاهدان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زاهدان گفت: طرح نظارت برجایگاه های سوخت منطقه زاهدان در ایام نوروز ۱۴۰۲ هم ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی مردانی ظهر امروز دوشنبه، در حاشیه بازدید از مجتمع خدماتی، رفاهی هامون زاهدان، گفت: طرح نظارت بر عرضه سوخت در جایگاهای منطقه زاهدان که از ۱۵ اسفند ماه جاری آغاز شده، همچنان تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم در زمینه تأمین و توزیع و نظارت بر عرضه سوخت در منطقه زاهدان انجام شده و تیم‌های نظارتی منطقه درحال بازدید از جایگاه‌های سوخت هستند.

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده وضعیت بسیار خوبی از نظر تأمین و توزیع بنزین سفرهای نوروزی داریم و هیچ کمبودی در این خصوص در منطقه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: هموطنان عزیز می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را از جایگاه‌های منطقه تأمین و از جاذبه‌های گردشگری استان پهناور سیستان و بلوچستان دیدن کنند.

وی با اشاره به طرح کدینگ کارت‌های سوخت در حوزه تحت پوشش این شرکت گفت: باتوجه به طرح استانی کدینگ کارت سوخت در این منطقه، کارت سوخت اضطراری در اختیار جایگاه‌ها قرارداده شده و مسافرین عزیز می‌توانند با کارت بنزین جایگاه، سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

مدیر منطقه زاهدان افزود: اطلاع رسانی در خصوص جایگاه‌های دارای کارت سوخت از طریق نصب بنر در ورودی شهر و جایگاه‌های بین راهی زاهدان انجام شده و همچنین تراکت‌هایی نیز برای اطلاع رسانی بیشتر تهییه شده و دراختیار ستاد استقبال مسافرین در محل پلیس راه زاهدان قرار داده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1102251

مهمترین اخبار ایران و جهان: