نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 21:16

مجمع عالی بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- مجمع عالی بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با حضور فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی از مدیران بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عالی بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ع)، محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و منصوری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان به مناسبت سالروز تأسیس بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در این نشست اظهار کرد: به طور قطع انقلاب اسلامی ما تاکنون از تلاطم‌های بسیار زیادی عبور کرده و مردم ما در این ۴۳ سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد، التهابات زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و بی شک اگر فرهنگ بسیجی بر کشور حاکم نبود و اگر بسیج نبود نمی‌توانستیم این مسائل را با اقتدار پشت سر بگذاریم.

وی افزود: در مقابله با اغتشاشات اخیر نیز فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی که در ملت وجود دارد موجب عبور از آن و نقش برآب شدن توطئه‌های دشمن شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: اینجاست که درایت امام خمینی (ره) بر همه ما روز به روز روشن‌تر می‌شود که پایه گذار بسیج و فرهنگ بسیجی بودند و فرهنگ بسیجی همواره نجات بخش کشور و مردم خواهد بود.

محمدی بیان کرد: تا زمانی که فرهنگ بسیجی در کشور ما وجود دارد جمهوری اسلامی هم پایدار خواهد بود و ملت ما همواره یکپارچه و متحد و همدل هستند و نظام در مسیر اهداف عالیه‌ای که برای آن طراحی شده است حرکت رو به جلو و همراه با پیشرفت و توسعه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1075407

مهمترین اخبار ایران و جهان: