نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 12:46

لاپید: نتانیاهو درباره آمادگی نظامی علیه ایران دروغ می گوید

یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یائیر لاپید، نخست وزیر سابق و رئیس مخالفان دولت کنونی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که دروغ‌های بنیامین نتانیاهو را در مورد آمادگی نظامی علیه ایران افشا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، لاپید در توئیتر خود نوشت: اگر نتانیاهو از دروغ گفتن درباره آمادگی نظامی در مقابل ایران دست نکشد، مجبور خواهم بود تمام خلاءها و سهل‌انگاری‌هایی را که او تا پیش از تغییرش در سال ۲۰۲۱، مسئولش بوده است را افشا کنم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم نتانیاهو در مورد این موضوع زیاد صحبت نکند و مهم‌تر از همه، بیشتر کار کند.

این موضع گیری لاپید در حالی است که نتانیاهو اخیراً در واکنش به اظهارات «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که هرگونه حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را غیرقانونی خوانده بود، یاوه گوئی کرده و گفته بود که گروسی فردی شایسته است ولی حرف‌های بی‌ارزشی مطرح کرده است.

گفتنی است که نگرانی روزافزون رژیم صهیونیستی از تقویت توانمندی‌های ایران در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و علمی در سخنرانی جمع کثیری از کارشناسان و محافل داخلی صهیونیست‌ها مشهود است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076395

مهمترین اخبار ایران و جهان: