نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:30

فجر۴۴| از افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و خدماتی تا توزیع جهیزیه‌های سپاه در شهرستان انار

در دهمین روز از دهه فجر با حضور مسؤولانی از کشور و استان تعدادی طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان انار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، طرح‌های دهمین روز از دهه فجر در این شهرستان در حالی افتتاح و کلنگ‌زنی شدند که مسؤولان کشوی و استانی در این برنامه‌ها حضور داشتند.

 نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افتتاح شد.

 این نماز خانه با زیربنای ۱۵۰متر مربع و با هزینه یک‌میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. همچنین تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع و ۸ سری جهیزیه به ارزش ۴ میلیارد ریال به نوعروسان اناری اهدا شد که ارزش هر بسته معیشتی ۱۰ میلیون ریال و ارزش هر سری جهیزیه ۳۵۰ میلیون ریال است.

همچنین امروز با حضور حمید ملانوری فرماندار اسبق رفسنجان و معاون امور دهیاری‌های وزارت کشور و خانه‌گیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری و دیگر مسؤولان انار چند طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی در روستاهای انار افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

این طرح‌ها شامل افتتاح بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روستای محمد آباد ساقی به‌طول یک کیلومتر و هزینه‌ای بالغ بر ۷ میلیارد ریال، افتتاح موسسه قرآن و عترت دارالقرآن حضرت فاطمه(س) روستای لطف آباد در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و زیر بنای۱۶۰متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر بیش از ۴ میلیارد ریال که هزینه فوق از سوی خیر حاج شیخ اکبر محمدی پرداخت شده و کلنگ‌زنی بوستان غدیر و پردیس کوثر در زمینی به مساحت ۱۷هزار متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال بودند.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031851

مهمترین اخبار ایران و جهان: