نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 10:57

آمادگی کامل اوقاف برای توسعه نظام سلامت گیلان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از آمادگی همه‌جانبه برای توسعه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و تصریح کرد: همه بخش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان‌ها، آماده همکاری مضاعف برای مشارکت سلامت‌محور در سراسر استان هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان صبح امروز در نشست شورای اجرایی وقف و سلامت، با تقدیر از کادر سلامت به‌ویژه در بحران کرونا، اظهار کرد: ثمره این تلاش‌ها با تقدیم شهیده مدافع سلامت نرجس خانعلی‌زاده و سایر شهدا برای مردم، محسوس و قابل‌تقدیر است.

 وی با بیان اینکه ارتباط خوبی بین نظام سلامت استان و اوقاف وجود دارد، افزود: حوزه‌های وقف و سلامت هر دو، خدمت‌گزار مردم هستند و هرجا که همدلی و وحدت باشد، اثرگذاری و خدمت به مردم بیشتر است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بر لزوم ارائه خدمت به مردم به‌صورت جهادی تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات به مردم به‌ویژه در نظام سلامت بهره گرفت.

 حجت‌الاسلام علیزاده از آمادگی همه‌جانبه برای توسعه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد و تصریح کرد: همه بخش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و شهرستان‌ها، آماده همکاری مضاعف برای مشارکت سلامت‌محور در سراسر استان هستند.

 گفتنی است، در این نشست در خصوص موقوفات سلامت‌محور استان ازجمله موقوفه فخرالدوله لشت نشا و آستانه‌اشرفیه گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047551

مهمترین اخبار ایران و جهان: