نیوز سیتی!
10 مرداد 1401 - 10:19

تبلیغات گوگل با هدف فروش چند برابری

هنگامی‌ که یک مشتری به ‌دنبال خرید یک محصول یا خدمات، رستوران و یا هر چیز دیگری است احتمالاً اولین چیزی که به ذهنش می ‌رسد سرچ کردن در گوگل است. گوگل ابتدا نتایج تبلیغات گوگل ادز که مرتبط با کلمات و عبارات جستجو شده است را در صدر نتایج SERP (صفحه نتایج جستجو) به کاربر نمایش می ‌دهد. اینجاست که تبلیغات گوگل به‌ عنوان یک روش بازاریابی آنلاین موفق عمل می‌ کند. به نقل از فامین ادز در دنیای تجارت تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادز به‌ عنوان ابزاری بسیار مؤثر و محبوب برای دیده شدن، افزایش ترافیک و بازاریابی فوق ‌العاده برای خدمات و محصولات شما و درنتیجه راهکاری مؤثر برای فروش چند برابری شناخته شده ‌است. تبلیغات در گوگلافزایش فروش با گوگل چنانچه تا به ‌حال از خدمات گوگل ادز به‌ عنوان محبوب ‌ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین استفاده نکرده اید، در ادامه با ما همراه باشید تا متوجه شوید چگونه ادوردز به کسب ‌وکار شما در جذب مشتری و افزایش فروش کمک خواهد کرد. دسترسی سریع و آسان مشتریان برای هر کسب ‌وکار کوچک و بزرگی که در گوگل حضور دارد، بودن در صفحه اول و دیده شدن توسط مشتری هدف بزرگی است. دسترسی مشتریان به وب ‌سایت شما دقیقاً زمانی ‌که به‌ دنبال محصول و خدماتی که شما ارائه می ‌دهید هستند، یک بازاریابی هدفمند است. با گوگل ادز هم شما به مشتری دسترسی دارید و هم آن ها به شما! نمایش اطلاعات تماس با افزونه‌ های تبلیغات در گوگل ادز می ‌توانید شماره تماس، آدرس و لینک لندینگ پیج را در پایین توضیحات تبلیغ خود قرار دهید این کار به ارتباط راحت و سریع مشتری به شما کمک خواهد کرد. هدفمند سازی تبلیغات با کلمه کلیدی قدرت کلمات و عبارات کلیدی در هدفمندسازی تبلیغات گوگل بسیار بالا است. هر چه کلمات و یا عبارت کلیدی شما هدفمندتر باشد، گوگل رتبه بالاتری در تبلیغات به شما می ‌دهد. هم چنین به مشتریان بسیار بیشتری دسترسی خواهید داشت که دقیقاً همان چیزی را سرچ می‌ کنند که شما ارائه می دهید. انتخاب کلمات کلیدی و تحقیق آن ها به این هدفمند سازی کمک بسیاری می‌ کند. برخی از ارائه‌ دهندگان خدمات تبلیغات در گوگل با انتخاب بهینه و هدفمندتر کلمات کلیدی برای کمپین‌ های تبلیغاتی شما این کار را برایتان انجام می ‌دهند. بهینه ‌سازی تبلیغات گوگل ادز تمام اطلاعات مربوط به تنظیم و مدیریت بهینه کمپین تبلیغاتی را به شما در یک داشبورد ارائه می ‌دهد. تمام فاکتورهای مهم را می ‌توانید مشاهده کنید. عملکرد کلمات کلیدی، تیترهای مهم که بهترین نرخ کلیک را دارند، در چه زمانی تبلیغات بهترین نتیجه را به‌ همراه دارد، همگی معیارهای قابل ‌رؤیت و مهمی هستند که به بهینه ‌سازی تبلیغات شما کمک خواهند کرد و در دسترس مدیر اکانت هستند. مدیریت هزینه درحالی‌ که بیشتر روش‌ های تبلیغاتی صرف‌ نظر از نتیجه مقدار مشخصی هزینه را بابت تبلیغات دریافت می ‌کنند، گوگل ادز با نرخ هزینه پرداخت به‌ ازای کلیک (PPC) کار می‌ کند. یعنی تا زمانی ‌که مشتری بر روی تبلیغات شما کلیک نکند و وارد وب ‌سایت شما نشود هزینه‌ ای بابت آن از شارژ اکانت گوگل ادز و بودجه شما کسر نخواهد شد. می ‌توانید بودجه تبلیغات خود را تنظیم کنید و هر زمان که بخواهید آن را تغییر دهید و در صورت تمایل بودجه تبلیغات را افزایش دهید تا کلیک بیشتری بگیرید و در صورت عملکرد ضعیف مانند نمایش و کلیک کم آن را متوقف کنید. حضور همه‌ جانبه با انواع تبلیغات گوگل گوگل بسترهای مختلفی برای نمایش تبلیغات خود به کاربران را ایجاد کرده ‌است و این شما هستید که تعیین می ‌کنید دوست دارید تبلیغات شما کجا نمایش داشته باشد. تبلیغات متنی و ویدئویی، تصویری همگی پلتفرم‌ هایی هستند که گوگل به شما ارائه می ‌دهد تا از آن ها برای نمایش تبلیغ خود استفاده کنید. می‌ خواهید بدانید کدام نوع تبلیغات گوگل مناسب کسب ‌وکار شماست؟ بهترین انتخاب برای شما کدام است و با کدام نوع از ادوردز بهترین بازخورد را به دست خواهید آورد؟ بیایید با انواع آن آشنا شویم. فروش بیشتر با انواع تبلیغات گوگل گوگل به شما کمک می‌ کند که در انواع نتایج حضور داشته باشید. چه در جستجوهای متنی، چه در یوتیوب، در وب ‌سایت ها و برنامه‌ ها و خلاصه در هر مکانی که بتواند توجه‌ ها را به خود جلب کنید. همانطور که می دانید هر چه در بخش ‌های مختلف نمایش داشته باشید، شانس شما برای افزایش فروش بیشتر خواهد شد. تبلیغات متنی مبتنی بر جستجو رایج ‌ترین روش در تبلیغات گوگل و البته مؤثرترین و پرکاربرد ترین انواع گوگل ادز تبلیغات مبتنی بر جستجو است. زیرا هر کسی که با سرچ کلمه یا عبارت به ‌دنبال چیزی در گوگل باشد بالاترین انگیزه برای خرید یا برخورداری از خدمات را در دارد و به‌ عنوان مشتری بالقوه در نظر گرفته می ‌شود. تبلیغات ویدئویی تبلیغات در یوتیوب دومین منبع ترافیک در اینترنت است. گوگل به‌ عنوان مالک یوتیوب این بستر را فراهم کرده ‌است که ویدیوهای آگهی دهندگان، با استفاده از ویدئوهای تبلیغاتی در یوتیوب حضور داشته باشند و شانس خود را در معرفی و مشتریان افزایش دهند. تبلیغات در یوتیوبتبلیغات خرید اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید و وب ‌سایت شما فروشگاهی است، به خصوص فروشگاه ‌های لوازم الکترونیک و هوشمند مانند موبایل و لپ ‌تاپ گوگل بهترین بستر تبلیغاتی برای شماست. آگهی خرید به شما اجازه می ‌دهد محصول خود را با یک تصویر باکیفیت در بالای نتایج ارگانیک نمایش دهید. تبلیغات نمایشی گوگل دارای یک شبکه نمایش عظیم متشکل از میلیون ‌ها وب ‌سایت است که تبلیغات شما را در آن به نمایش می‌ گذارد. می ‌توان محصولات یا خدمات خود را در قالب‌ های مختلف در این وب ‌سایت ها و به خصوص وب ‌سایت های مرتبط تبلیغ کنید. اگر نتوانید مستقیماً از طریق تبلیغات جستجو فروش ایجاد کنید از طریق نمایش تبلیغات در سایر وب‌ سایت ها فرصت‌ های مجدد بازاریابی را دوباره کسب خواهید کرد. تبلیغات نصب اپلیکیشن این متد تبلیغاتی در گوگل مختص تبلیغات اپلیکیشن های موبایل است که با هدف افزایش نصب اپلیکیشن در گوگل پلی انجام شده و سبب نمایش آگهی می‌ شود. برای سازندگان اپلیکیشن ‌های گوشی این روش از تبلیغات بهترین نوعی است که دقیقاً با هدف مخاطب در تناسب است. افزایش نصب اپلیکیشنیک نکته مهم در انتخاب پلتفرم تبلیغاتی خود در گوگل را در نظر داشته باشید. هدف‌ گذاری مخاطبین مهم ‌ترین پارامتر در بازاریابی محسوب می ‌شود. داشتن توانایی دسترسی به همه ممکن است برای بسیاری هدف اصلی باشد، درصورتی ‌که تصوری کاملاً غلط است! بازاریابی برای طیف وسیعی از مردم هرگز هدفمند نیست. به‌ همین دلیل است که تبلیغات گوگل چندین گزینه برای انواع کاربران در نظر می‌ گیرد تا تبلیغ دهندگان و صاحبین کسب ‌وکارها دسترسی به افراد مناسب و مخاطبین هدف را داشته باشند. سخن پایانی با بهره گیری از تبلیغات در گوگل می توان به بالاترین میزان بازدهی تنها با تمرکز بر جذب مشتری و افزایش فروش دست یافت. اگر تا به حال از خدمات گوگل ادوردز استفاده نکرده اید، همین امروز اقدام کرده و تأثیرات مثبت آن را در کسب و کار خود مشاهده نمایید.
منبع: فارس
شناسه خبر: 510695

مهمترین اخبار ایران و جهان: