نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 16:24

مشکلات اقتصادی سبب فشار بر مردم شده است/ دولت چاره اندیشی کند

امام جمعه بندرعباس گفت: مشکلات اقتصادی فشار زیادی به مردم وارد می کند و از دولت و وزرای اقتصادی دولت انتظار است که برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مردم انتظار دارند که مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و بخصوص گرانی‌ها مدیریت و مهار شود و از مسؤولان اقتصادی دولت و وزرای اقتصادی انتظار می رود که در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی با بیان این که مطالبات واقعی مردم از آنچه رسانه‌های معاند منتشر می‌کنند، متفاوت است، افزود: مردم کشور مطالبات به حق و درستی دارند اما رسانه های معاند و دشمنان ملت ایران همواره تلاش کرده‌اند با سوار شدن بر امواج این مطالبات، سبب به حاشیه بردن آن شوند و این مطالبات بر زمین بماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت باید حرف‌ها و مطالبات مردم را در حوزه معیشتی بشنود و برای آن برنامه‌ریزی کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: پیگیری خواست مردم با خشونت و آشوب افکنی متفاوت است.

وی با اشاره به کوچک شدن سفره مردم، تدوین راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی را خواستار شد و از مسؤولان خواست تا قدر این مردم آگاه و بصیر را بدانند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: دهه فاطمیه فرصت مناسبی برای مبلغان و روحانیون است تا سیره ایشان را در حریم ولایت برای مردم تبیین کنند و برای تبیین هر چه بیشتر شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه‌های خانگی باید در محله‌های استان بیشتر شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 928651

مهمترین اخبار ایران و جهان: