نیوز سیتی!
02 دی 1401 - 21:51

جمهوری اسلامی نه یک نظام سیاسی، مجموعه جبهه حق است

مدرس دانشگاه ایلام گفت: جمهوری اسلامی صرفا یک نظام سیاسی نیست بلکه مجموعه ای از نظامات است که جبهه حق را نمایندگی می‌کند.

عبدالحسین حق جو مدرس دانشگاه ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جمهوری اسلامی صرفا یک نظام سیاسی نیست، بلکه مجموعه ای از نظامات است که جبهه حق را نمایندگی می‌کند. 

وی افزود: جبهه کفر به تمامی در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده است و تمام موحدین حتی پیروان ادیان توحیدی ملزم به حمایت از این ودیعه الهی هستند؛ نقش بی بدیل جمهوری اسلامی از پاسداری، تمامیت ارضی کشور در میان سونامی های امنیتی نیز یکی از دلایل حمایت همه جانبه است. 

حق جو ضمن اشاره به اینکه مهمترین عامل انفعال برخی از انقلابیون و جریان اسلامی نفوذ ویروس تردید است تصریح کرد: تردید اراده مقاومت را می شکند و پاشنه آشیل جریان ها و حرکت های دینی مردد شدن حامیان در نتیجه تحلیل غلط و تبلیغات دشمن است.

وی در ادامه تصریح کرد: هدف انقلاب و نظام اسلامی بسیار بلند است به لحاظ آنکه اهداف بزرگ الهی و حفظ استقلال فکری و سرزمینی دفاع از جمهوری اسلامی واجب و لازم است.

حق جو ضمن اشاره به اینکه نظام در شرایط قابل قبولی قرار دارد و اگر خطری جدی وجود داشته باشد، طرفدران نظام تماشا چی نخواهند بود اظهار کرد: مسوولین کشور باید با معضلات اقتصادی و اجتماعی برخوردی شایسته داشته باشند، راهکار کارآمد سازی نظام، اجرا و برخورد قاطع با مسوولین تنبل و محافظه کار است.

این مدرس دانشگاه در ادامه گفت: برخی با اساس اسلام مخالف هستند و امروز دیگر در لفافه اعلام نمی کنند و علنی با احکام اسلام مخالفت می کنند‌، این امتیاز مثبتی است چرا که مردم فریب نمی‌خورند.

وی در پایان بیان کرد: در جنگ ترکیبی باید نقش ها و وظیفه ها را به خوبی مشخص کرد؛ به نظر بنده اقدام عملی برای مقابله با دشمن موثر است، حضور نیروهای انقلابی و چهره های موجه در بین مردم و جوانان فضا را برای فعالیت دشمن نا مساعد می‌کند.

پایان پیام 

منبع: فارس
شناسه خبر: 929151

مهمترین اخبار ایران و جهان: