نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 10:42

اخذ سند تک برگی برای ۹۶ هکتار از اراضی ملی شهرستان زهک

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک از اخذ سند تک برگ برای بیش از ۹۶ هکتار از اراضی و املاک ملی در محدوده و حریم بنام دولت در سالجاری در این شهرستان در راستای قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان مرتضی امروز باغبانی در جلسه بررسی اسناد ملی زهک، اظهار داشت: اخذ اسناد تک‌ برگی در این حجم طی این بازه زمانی کم‌ نظیر بوده است.

وی اضافه کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان زهک با قدرانی از تعامل سازنده اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان تصریح کرد: صدورسند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوء استفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می کند.

باغبانی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می شود قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام های لازم از ادارات و دستگاه های مربوطه اخذ کنند، تاکید کرد: این اداره همگام با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان با هر گونه تعدی به اراضی دولتی به شدت مقابله می کند و با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم را بر علیه افرادی که اراضی دولتی را به نفع خود مصادره می کنند، انجام می دهد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 929751

مهمترین اخبار ایران و جهان: