نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 23:14

تولیدکنندگان دغدغه تولید و سربازی میهن دارند

جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا(ع) گفت: در شرایطی که دشمن تمام ابعاد اقتصادی و اجتماعی ما را هدف قرار داده است، تولیدکنندگان دغدغه تولید و سربازی میهن را دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، محمدحسن عفت پناه در جریان بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از مجموعه کشت و صنعت صالح کاشمر با تاکید بر اینکه دشمن تمام ابعاد اقتصادی و اجتماعی را هدف قرار داده است، اظهار کرد: امروز تولید کننده  در سطح کلان نیاز به پول ندارند، بلکه آنان دغدغه تولید و سربازی میهن را دارند.

جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه در این جنگ دشمن باید طوری حرکت کنیم که به یک طرازی برسیم، بیان کرد: تولیدکنندگان و فعالان واحدهای تولیدی حرف ها و  درد دل هایی دارند که باید شنیده شود، لذا ضرورت دارد در این راستا یک چشممان به دشمن و یک چشم دیگرمان به تولید خودمان باشد.

وی بر نقش مهم مسئولین برای همراهی و ایجاد همدلی تاکید کرد و یادآور شد: اگر اهل بیت پیش بینی نمی کردند که یک روزی این انقلاب پرچم دار اسلام می شود، قطعا وارد میدان نمی شدند.

عفت پناه با اذعان به اینکه امروز که ما این انقلاب را بدست گرفتیم باید قدر آن را بدانیم، تصریح کرد: در این راستا باید به دنبال تولید و رفع مانع آن باشیم تا برکات آن نصیب مردم شود.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم ضمن رصد و شناسایی مشکلات و موانع تولید را با حضور مسؤولان و متولیان امر در سطح استان بررسی و برای رفع آن به یک راهکار اجرایی برسیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت این مجموعه تولیدی در بخش های تولید خوراک دام، مرغ گوشتی، مرغ تخمگذار و تخم مرغ، گفت: مجموعه صالح کاشمر مجموعه ای توانمند در سطح استان است که با داشتن ظرفیت بالا در این عرصه نقش مهمی در تامین نیاز استان در زمینه گوشت مرغ و تخم مرغ دارد.

قنبری خاطرنشان کرد: تاکنون این مجموعه کمک شایانی در بحث تنظیم بازار و نیاز استان داشته است و امیدواریم این همراهی ادامه داشته باشد.

گفتنی است؛ در بازدید جانشین ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه خراسان رضوی از مجموعه کشت و صنعت صالح کاشمر  که  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان حضور داشت، ضمن آشنایی با فعالیت ها و خدمات این مجموعه در جریان مشکلات و موانع این واحد تولیدی قرار گرفتند.

پایان پیام/ ٧٠٠۴٢

منبع: فارس
شناسه خبر: 927295

مهمترین اخبار ایران و جهان: