نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 20:55

بیمارستان یازهرای دزفول برای تکمیل نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان است

دزفول- رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تکمیل پروژه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یا زهرا در دزفول نیازمند ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

علیرضا خسروپناه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی یا زهرای دزفول مهمترین پروژه بهداشتی و درمانی در شمال خوزستان است که علاوه بر خدمات درمانی باعث جذب توریسم درمانی به منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان یا زهرا در سال ۱۳۹۵ اخذ و ساخت این بیمارستان بزرگ از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است، افزود: این بیمارستان در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و هم اکنون طبقات آن در مرحله نازک‌کاری، نصب آسانسور و سایر تأسیسات است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: با تکمیل بیمارستان یا زهرای دزفول علاوه بر توسعه زیرساخت‌های بهداشتی نیز یک هزار فرصت شغلی مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود؛ بنابراین از همه دستگاه‌ها تقاضا می‌شود در احداث هر چه سریع‌تر این پروژه همکاری کنند.

خسروپناه با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این بیمارستان حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این پروژه بزرگ برای تکمیل به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

وی عنوان کرد: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال جاری برای این پروژه جذب شده است؛ ضمن اینکه ۷۰ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات نفت به این بیمارستان اختصاص یافته که تاکنون ۲۷ میلیارد از این اعتبار واریز شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 925451

مهمترین اخبار ایران و جهان: