نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 11:45

تشکیل ۵۸۴ پرونده متخلف در شهرستان تویسرکان

همدان_رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۷۰۸ واحد مورد بازرسی در شهرستان تویسرکان انجام و تعداد ۵۸۴ پرونده متخلف تشکیل شده است.

احسان عبدالملکی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مانور بازرسی در شهرستان تویسرکان با ۳۲۰ واحد بازرسی تا ۳۰ آذرماه در این شهرستان انجام گرفته است که در این برهه زمانی ۳۱ واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این مانور برای محصولاتی چون آجیل، خشکبار، میوه، سبزیجات، شیرینی و شکلات بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در ادامه یادآور شد: شرکت‌های تولید داروی شهرستان تویسرکان در حال توسعه ظرفیت خود هستند.

عبدالملکی افزود: در حال حاضر شرکت تولید داروی فاران شیمی که مواد اولیه دارویی و ۴۰ نوع قلم از انواع مسکن‌ها و داروهای ترک اعتیاد را تولید می‌کند در حال افزودن فضای سازه‌ای برای راه اندازی خطوط جدید تولید است.

وی تصریح کرد: این شرکت تاکنون برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است که با توسعه فعالیت تولیدی خود به این تعداد افزوده می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت تویسرکان در پایان با بیان این مطلب که تویسرکان قطب تولید داروی غرب کشور است خاطرنشان کرد: میزان اشتغال صنعتی در شهرستان تویسرکان در چند سال اخیر از افزایش بالایی برخوردار بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 935351

مهمترین اخبار ایران و جهان: