نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 20:01

نجات مادر و کودک از طبقه ششم مجتمع مسکونی در نیشابور

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با تلاش نجاتگران سازمان آتش نشانی ، مادر و کودکی که در طبقه ششم یک مجتمع مسکونی محبوس شده بودند ، نجات یافتند.

ابولفضل اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی تماس تلفنی خانمی که به گفته خودش در داخل اتاق منزلشان توسط دختر خردسالش در مجتمعی مسکونی واقع در خیابان فردوسی شمالی محبوس شده است، یک تیم از نحاتگران ایستگاه شهید صدیقی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور افزود: به محض رسیدن نجاتگران به محل حادثه، به پشت بام مجتمع مسکونی رفته و با استفاده از طناب پایین آمده و از طریق بالکن وارد منزل شدند.

وی ادامه داد: با رسیدن نجاتگران آتش‌نشانی به داخل منزل مشخص شد که کودک بازیگوش زمانی که مادرش داخل اتاق مشغول کار بوده درب اتاق را بر روی او قفل کرده و خودش در پذیرایی منزل به خواب رفته است.
اسدی عنوان کرد: پس از باز شدن درب اتاق ، مادر  کودک سراسیمه وارد پذیرایی شده و چون کودکش قبل از آمدن نجاتگران به درخواست های او پاسخ نمی داد وی گمان میکرد که شاید دچار گازگرفتگی شده باشد ولی با بیدار کردن فرزندش که به خواب رفته بود از نگرانی خارج شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1635395

مهمترین اخبار ایران و جهان: